2014-04-24

Day 21 Calzadilla de los Hermanillos to Mansilla de las Mulas or A Woman's Prerogative

So, I have the right to change my mind, that is my right, right? The very beautiful African steppe road yesterday was actually another Roman road, and today I walked another part of it. The previous ones were easier to walk, today's road was very original, quite bumpy and uneven, and at times a bit difficult. But it was more beautiful than the first one. Anyway, what I'm trying to say is that not all Roman roads are bad =) 25 km today.

Another Roman road



Funny little creatures. I'm told they have to hold on to each other to find their way.
Nice albergue tonight

Jag har ändrat åsikt, det är min rättighet som kvinna. Dessutom är jag inte sämre än att jag KAN ändra mig. Så här är det. Den vackra afrikanska stäpp-vägen jag gick igår var faktiskt en romersk väg och idag har jag fortsatt gå på den. Dagens sträcka var inte lika vacker som igår, men ändå oändligt mycket bättre än den häromdagen. Dagens väg var dessutom mer ursprunglig på det sättet att man kunde se den ursprungliga stenläggningen, fantastiskt. Det var dock lite svårt att gå bitvis pga ojämnheter.
I förrgår kväll/igår morse passerade jag halvvägspunkten. Helst skulle jag vilja säga att det är utför härifrån, men det vore inte sant, det är två höga pass kvar. Inte än, dock! 25 km idag.

No comments:

Post a Comment