2014-05-08

Day 35 Ribadiso to Santiago de Compostela - Walking a Marathon or Estoy en Santiago!

This morning I started walking at 6.55, the earliest start I've had. Walking was easy today, left foot was fairly ok, right foot was ok, though I could feel the blisters. A lot of the walking was along he road and quite boring, so early on I decided to keep going as far as I could. And I got all the way to Santiago, where I'm staying at a nice hotel near the cathedral. Went out for pizza with new friends John and Marilyn from Melbourne. I'm glad I don't have to walk tomorrow, since one of the blisters is quite big! 43.5 km today.

Misty morning in Galicia
A nice stop in the middle of nowhere

First glimpse of the cathedral
And I'm here!
I morse kom jag iväg redan 6.55, rekord. Det gick bra att gå, båda fötterna var ok, även om jag oroade mig lite för blåsorna. Mycket av leden gick längs vägen och var ganska tråkig, så redan i ett tidigt skede bestämde jag mig för att fortsätta gå så långt jag orkade. Och visst var det jobbigt, men nu är jag på ett mysigt hotell nära katedralen. Jag kan faktiskt se ena tornet från mitt fönster. Pizza med nya vänner, John och Marilyn. Trevligt, men inte så gott! 43 km idag.

No comments:

Post a Comment